Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Oświadczenie o dostępności
Dostępność serwisu internetowego www.pp44opole.bip.gov.pl
Przedszkole Publiczne nr 44 „Promyk” w Opolu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej https://pp44opole.bip.gov.pl/
Status pod względem zgodności
Strona internetowa jest zgodna z Ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Przygotowanie oświadczenia w sprawie dostępności
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Niniejsze oświadczenie sporządzono dnia 31.08.2021 r.
Informacje zwrotne i dane
Przedszkole Publiczne nr 44 „Promyk” w Opolu dokłada wszelkich starań, aby użytkownicy serwisu internetowego https://pp44opole.bip.gov.pl/ mieli pełny dostęp do jego treści, mogli te treści zrozumieć oraz aby wygodna nawigacja umożliwiała logiczne i intuicyjne korzystanie z serwisu. Staramy się na bieżąco usuwać stwierdzone bariery dostępności serwisu internetowego https://pp44opole.bip.gov.pl/
Jeśli stwierdzisz, że serwis https://pp44.opole.bip.gov.pl/ nie jest w pełni dostępny, prosimy skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo:
Przedszkole Publiczne nr 44 „Promyk” w Opolu
ul. Oświęcimska 94
45-641 Opole
tel: +48 77 4562783
faks: +48 77 4562783
email:
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Postępowanie odwoławcze
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, podmiot niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od daty wystąpienia zgłoszenia.
Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej.
Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Brak udogodnień architektonicznych dla osób niepełnosprawnych.
Obsługa osób słabosłyszących
Brak dostępności tłumacza języka migowego.
Pomoc w pokonaniu barier
W przypadku niemożności dotarcia interesanta do przedszkola istnieje możliwość wyjścia pracownika i obsługi interesanta w dogodny dla niego sposób.
Data publikacji: 01.09.2021 r.